ΤΡΕΙΛΕΡ-ΔΙΚΟ ΜΟΥ

« Υπάρχει και η στροφή του «Τρελού», μην μας ξεχνάτε!!!!

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΡΑΜΑΝΤΟΣ: Η εμπιστοσύνη μου στην Ελληνική δικαιοσύνη είναι απόλυτη

 

ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΤΩΡΑ 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Είναι η δεύτερη φορά που δέχομαι την ανηλεή επίθεση από συγκεκριμένα κέντρα λασπολόγων, τα οποία συνέθεταν και δυστυχώς συνεχίζουν να συνθέτουν μέχρι και σήμερα, ένα σάπιο αυτοδιοικητικό κατεστημένο που ακόμα και σε καιρούς «κάθαρσης» όπως οι σημερινοί, προσπαθεί διακαώς να επιβιώσει στον τόπο μας.
 
Η συνήθης μέθοδος των αόριστων καταγγελιών, για συγκεκριμένες υποθέσεις «απευθείας αναθέσεων» επί διοίκησης μου (μεταξύ 2003 και 2010) και κατά την τότε περίοδο του Καποδιστριακού δήμου Καλλιθέας, οδήγησαν τη αδιάβρωτη δικαιοσύνη στο αυτονόητο. Να χαράξει το δρόμο μιας ενδελεχούς έρευνας, το αποτέλεσμα της οποίας θα οδηγήσει στο να λάμψει η αλήθεια, αλλά και στο να διαφωτιστούν οι «συνθήκες» των συγκεκριμένων καταγγελιών.
Επειδή η εναγώνια και λυσσώδη προσπάθεια πρώην και νυν αυτοδιοικητικών κεφαλών, να αποστασιοποιηθώ από τις δημοτικές εκλογές του 2010 δεν απέδωσε καρπούς, αποφάσισαν τώρα να προχωρήσουν και πάλι σε παρόμοιες μεθόδους, επιδιώκοντας να υπηρετήσουν ίδιους σκοπούς, αλλά αυτή τη φορά έχοντας στο νου τους για το 2019.
Η εμπιστοσύνη μου στην ελληνική δικαιοσύνη είναι απόλυτη. Έχοντας την καθηλωτική βεβαιότητα πως η αλήθεια θα έρθει και θα λάμψει, παρά την επιθυμία περί του αντιθέτου των αυτοδιοικητικών μου «αντιπάλων», δηλώνω πως οι ευκαιριακοί λασπολόγοι και δημαγωγοί, σύντομα θα πάρουν αποστομωτική απάντηση από τη δικαιοσύνη.
Ταυτόχρονα, ας γίνει ιδιαίτερα κατανοητό, πως το τεκμήριο της αθωότητας συνιστά γενική αρχή του δικαίου και συνδέεται με το κράτος δικαίου, αποτελώντας σημαντικό εχέγγυό του. Κάποιοι το λησμονούν προκαλώντας τεράστια ηθική βλάβη, τόσο ως προς το πρόσωπο μου, όσο και ως προς την οικογένειά μου. Με ευκολία που περισσεύει, ορισμένα τοπικά ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης προχώρησαν στην διαπόμπευσή μου (φωτογραφία, όνομα), αγνοώντας επιδεικτικά το τεκμήριο της αθωότητας, θεωρώντας πως ακόμα και το δικαίωμα της σιωπής, σημαίνει ταυτόχρονα και αυτοενοχοποίηση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΡΑΜΑΝΤΟΣ
ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
«ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΤΩΡΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου