ΤΡΕΙΛΕΡ-ΔΙΚΟ ΜΟΥ

« Υπάρχει και η στροφή του «Τρελού», μην μας ξεχνάτε!!!!

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Αντιδημάρχοι Πενταετούς Υποχρεώσεως (Α.Π.Υ)



Μάθε τι σημαίνει αν δεις στο όνειρό σου να...

Διαβάστε παρακάτω, τι σημαίνουν, τα κοινά όνειρα που έχουμε δει όλοι στον ύπνο μας ή στο ξύπνιο μας  όταν έχουμε άγχος, ανασφάλεια, ή φοβίες. Όταν είμαστε αγανακτισμένοι γιατί βλέπουμε ότι τίποτε προς το καλύτερο  δεν αλλάζει σ΄αυτόν τον τόπο ούτε καν οι αντιδήμαρχοι στον ανασχηματισμό.
Όλοι βλέπουν εφιάλτες σε περιόδους, που η ζωή τους βρίσκεται σε γρήγορους ρυθμούς γεμίζοντας με πολλές σκέψεις τους ανθρώπους. Στο Ωραιόκαστρο τα τελευταία χρόνια τους βλέπουμε σε καθημερινή βάση. 

Επιστροφή της Ρένας
Η Ρένα  συμβολίζει  την δύναμη,  την αυτοπεποίθησή και το Όραμά μας. Χωρίς νερό μπορούμε… χωρίς την Ρένα όχι….
Εάν δείτε στον ύπνο σας ότι επέστρεψε πίσω στην παράταξη, ίσως να νιώθετε ότι το «Όραμα» έγινε «Πολιτεία»  γιατί όλοι θυμόμαστε τι δήλωνε τότε:  «…Η διοικούσα παράταξη δεν καλύπτει πια τα πιστεύω μου, αυτά που εγώ ως άτομο εκπροσωπώ…..»  
 Τώρα που η διοικούσα παράταξη καλύπτει τα πιστεύω της ξαναεπέστρεψε. Όμως εύστοχα θα αναρωτηθείτε  έφυγε ποτέ;

-Μα τι είναι αυτά που λέω Θεέ μου Θεέ μου
-χωρίς αυτήν ποτέ μου ποτέ μου ποτέ μου
-δε θα μπορούσα να ζήσω και να ξανά αγαπήσω……




Τραυματίζεστε
Ένας τραυματισμός του δέρματος ή στα κόκαλα ίσως συμβολίζει ότι νιώθετε ψυχολογικά και σωματικά αδύναμοι. Και πώς να μην νιώθει κάποιος ψυχολογικά αδύναμος όταν το μοναδικό «πρόβλημα»; για την ηγεσία του δήμου φαίνεται να είναι μόνο το όνομα του πρώην αντιδημάρχου Οικονομικών, γιατί δεν μπορεί κάποιος να το εξηγήσει διαφορετικά αφού ο δήμαρχος δεν προχώρησε σε καμία άλλη αλλαγή στον «ανασχηματισμό».

-Δεν περνούν οι νύχτες, δεν περνούν οι ώρες
-κι όλη η ζωή μου καταιγίδες, μπόρες
-μακριά σου (Αντιδημαρχία)  μοιάζουν τα όνειρα χαμένα
-κι η αγάπη ψέμα, αν δεν έχω εσένα

-Ψυχολογικά δεν είμαι καλά
-έτσι ξαφνικά μαζεύτηκαν πολλά
-σκέφτομαι  τις νύχτες την θέση και κλαίω
-μου `λειψες, είμαι χάλια σου λέω



Είστε εγκλωβισμένοι
Εάν δείτε όνειρο ότι είστε κλεισμένοι σε κάποιο κλουβί ή έχετε έντονο το αίσθημα της κλειστοφοβίας, αυτό σημαίνει το προφανές: νιώθετε δέσμιοι στην ζωή σας, πιθανότατα λόγω οικονομικών ή άλλων δυσκολιών ή λόγω του ότι ανανεώθηκε η θητεία των Αντιδημάρχων. Μη πανικοβάλλεστε και μην το βάζετε κάτω !!!
Πρέπει να  νοιώσετε υπερηφάνεια αφού το Ωραιόκαστρο επιτέλους αποκτά Αντιδημάρχους Πενταετούς Υποχρεώσεως (Α.Π.Υ)

Τα «κουρασμένα παλικάρια» θα σας κάνουν να αισθανθείτε  Σιγουριά. Θα σας προσφέρουν Μέλλον, υψηλούς στόχους, οράματα  για Νέους με Φιλοδοξίες.

 Γι’ αυτό:
-Εσύ που έχεις όνειρα και φιλοδοξίες, αγαπάς το Ωραιόκαστρο, ενδιαφέρεσαι για την πρόοδό του.
-Εσύ που θέλεις να πάρεις το μέλλον του τόπου, στα χέρια σου.
-Εσύ που ζητάς επαγγελματική αποκατάσταση σε μια εργασία με προοπτικές.
-Ζήσε τη ζωή του Αύριο στο Ωραιόκαστρο με τους Αντιδημάρχους του Παρελθόντος  Πενταετούς Υποχρεώσεως (Α.Π.Υ).


Πέφτετε από ύψος
Οι ψυχολόγοι το αποκαλούν ως το «καμπανάκι του υποσυνειδήτου». Αυτό σημαίνει ότι ο φίλος μας νιώθει πολύ πιεσμένος, φοβάτε ότι θα χάσει την θέση του αντιδημάρχου νωρίτερα από τους άλλους συναδέλφους του,    και εάν βλέπει συχνά τέτοιου είδους όνειρα, καλό είναι να μιλήσει για τα προβλήματα που τον απασχολούν σε κάποιον φίλο ή Δημοτικό σύμβουλο (όχι αυτόν που αντικατέστησε στην θέση του αντιδημάρχου) γιατί αυτός  παραιτήθηκε.

-Φεύγουν οι μέρες βιαστικά
- (Είμαι μέχρι τις 31/08/2018, δηλαδή ένα χρόνο νωρίτερα)
-κι ακόμα καίει μια φωτιά
-όλο το βράδυ ως το πρωί
-δίχως μια λέξη να μου πει

-Πέφτω πέφτω από ψηλά
-κοντά σου τρέχω
-και φεύγεις μακριά
-Πέφτω πέφτω από ψηλά
-κοντά σου τρέχω
-και φεύγεις μακριά.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου